Subject: FW: Riigitee 11251 Viimsi-Rohuneeme tee km 1,13-1,58 lõigule kergliiklustee ehitusprojekti koostamise projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine
From: "Hans Keskrand" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Oct 2024 08:05:30 +0300

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, October 18, 2024 2:20 PM
To: Hans Keskrand <[email-masked]>
Subject: Riigitee 11251 Viimsi-Rohuneeme tee km 1,13-1,58 lõigule 
kergliiklustee ehitusprojekti koostamise projekteerimistingimuste menetlusse 
kaasamine

Tere

Saadan arvamuse Riigitee 11251 Viimsi-Rohuneeme tee km 1,13-1,58 lõigule 
kergliiklustee ehitusprojekti koostamise projekteerimistingimuste 
menetlusele, mis on allalaetav järgnevalt lingilt kuni 30.11.2024

https://wd.gaas.ee/sharing/?page=view_shared_item 
<https://wd.gaas.ee/sharing/?page=view_shared_item&item_id=3468138&key=88f342c21aef9bedd325cfa79c4d6ddb43028bbd&lang=et> 
&item_id=3468138&key=88f342c21aef9bedd325cfa79c4d6ddb43028bbd&lang=et

Lugupidamisega

Tanel Kerner
Spetsialist
+372 53 364 505
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

AS Gaasivõrk ● gaasivork.ee ● Liivalaia 9, 10118 Tallinn ● +372 605 6801

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.